Časté otázky a odpovede

 

1. Doprava a doručenie

Budete ma v predstihu informovať o doručení?

Áno, o odoslaní a doručení objednávky vás podrobne informujeme e-mailom, SMS alebo telefonicky. Pokiaľ vám dátum doručenia nebude vyhovovať, tak si s nami alebo kuriérom dohodnete iný termín (viď. otázku a odpoveď nižšie).

  • drevko kuriér - 1 až 3 pracovné dni pred doručením obdržíte e-mail týkajúci sa plánovania prepravy. Následne môžete očakávať telefonát alebo SMS, kde vám poskytneme presný dátum a odhadovaný čas doručenia. Pokiaľ vám dátum/čas doručenia nebude vyhovovať, tak po dohode prepravu preplánujeme do ďalšieho rozvozu vo vašom okolí.
  • DPD, GLS a Packeta - po odovzdaní zásielky zvolenému prepravcovi obdržíte od nás e-mail. Zároveň obdržíte SMS a e-mail so sledovaním zásielky od samotného prepravcu.

Môžem si vybrať dátum alebo čas doručenia?

  • Čas doručenia nie je možné vybrať.
  • Dátum doručenia čiastočne áno.

Pokiaľ viete, že nemôžete byť v deň doručenia na adrese, skúste najskôr poprosiť o prevzatie tovaru príbuzného alebo inú poverenú osobu.

Zmena dátumu doručenia

  • drevko kuriér - 1 až 3 pracovné dni pred doručením sa s vami spojíme. Poskytneme dátum a odhadovaný čas doručenia. Pokiaľ vám dátum/čas doručenia nebude vyhovovať, tak po dohode prepravu preplánujeme do ďalšieho rozvozu vo vašom okolí.
  • DPD, GLS - budete informovaní o dni a odhadovanom čase doručenia. Môžete si dohodnúť iný dátum priamo s kuriérom alebo si deň doručenia vyberiete prostredníctvom portálu danej spoločnosti.
  • Zásielkovňa (Packeta) - po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto si ju môžete vyzdvihnúť do 7 dní v rámci otváracej doby daného výdajného miesta. (Výdajné miesta + otváracie hodiny)

Môžem dodatočne zmeniť adresu doručenia?

Áno, doručovaciu adresu môžete ľubovoľne zmeniť do momentu, kedy opustí náš sklad a v niektorých prípadoch aj potom. Stačí nám zavolať alebo napísať - uveďte prosím číslo objednávky a novú adresu doručenia.

Kedy môžete zmeniť adresu doručenia objednávky

  • drevko kuriér - kedykoľvek až do momentu, kedy si s nami potvrdíte dátum doručenia.
  • DPD, GLS - kedykoľvek pred odoslaním, po odoslaní objednávky iba prostredníctvom portálu kuriérskej spoločnosti.
  • Packeta - iba pred odoslaním objednávky (odkaz).

Aká je doba dodania?

TOVAR SKLADOM

Tovar označený ako Na sklade je doručený v rozmedzí od 2 do 7 pracovných dní od realizácie objednávky.

V prípade, že objednávka obsahuje nadrozmerný tovar (napr. komoda) so stavom Na sklade, tak je doručená našou vlastnou drevko prepravou. Takáto objednávka je okamžite zaradená do plánovača doručenia. To znamená, že sa ju snažíme vyexpedovať na základe aktuálneho vyťaženia - samozrejme, čo najskôr ako to bude možné.

Príklad 1: Marika z Nitry si vo štvrtok o 22:30 objednala detskú posteľ, ktorá je skladom. Zamestnanec drevko ju zaradí do plánovača v piatok ráno, pričom prvé voľné miesto na prepravu je v stredu. Pokiaľ to bude Marike vyhovovať, tak v stredu jej doručí objednávku drevko kuriér.

Príklad 2: Michal z Ružomberka si v pondelok o 11:45 objedná malú drevenú prepravku, ktorá je skladom a vyberie si doručenie kuriérom. Pracovník skladu ju pripraví na odoslanie a o 14:00 odovzdá spoločnosti DPD. Objednávka je doručená kuriérom nasledujúci pracovný deň.

TOVAR NIE JE SKLADOM

Ide o tovar, ktorý je dočasne vypredaný, je na objednávku alebo vyrábaný na mieru. V drvivej väčšine prípadov je doručený v termíne, ktorý uvádzame pri danom tovare v riadku "Dostupnosť" (napr. 7 - 16 pracovných dní, 2 - 5 týždňov a podobne). Doba doručenia sa líši nielen podľa výrobcu, ale aj podľa typu tovaru a náročnosti na jeho výrobu či logistiku.

Poctivá práca chvíľu trvá, preto budete musieť byť trpezliví. Uvedená doba dodania nie je úplne fixná - robíme totiž všetko preto, aby ste sa mohli z objednaného tovaru tešiť čo najskôr. Vo výnimočných prípadoch a pri nečakaných zmenách na trhu (COVID-19, nedostupnosť materiálov) sa môže doba doručenia zmeniť. V týchto extrémnych prípadoch vás však budeme o všetkom úprimne informovať.

Príklad 3: Tomáš z Bytče si 16.9. objednal komodu z masívu s dobou dodania 2 - 5 týždňov. Zamestnanec drevko objednávku posunul výrobe, ktorá komodu vyrobila 4.10. odkiaľ putuje na expedičný sklad. Pokiaľ to bude Martinovi vyhovovať, tak mu drevko kuriér (na základe aktuálnej dostupnosti) objednávku doručí 6.10. Doba doručenia predstavovala 3 týždne.

TOVAR SKLADOM + TOVAR NIE JE SKLADOM

Ak objednávka obsahuje tovar skladom a zároveň aj iný tovar s dodaním 5 - 8 týždňov, tak automaticky platí dlhšia doba dodania. V drevko však razíme prozákaznícky prístup. To pre vás znamená, že na požiadanie zákazníka zabezpečíme rozdelenie objednávky a doručíme najskôr tovar, ktorý je skladom a neskôr aj ten, ktorý skladom v danej chvíli nebol. A to bez akýchkoľvek poplatkov za dopravu!

Príklad 4: Pani Božena objedná detský písací stolík skladom a zároveň masívnu posteľ s výrobou v trvaní 2 - 5 týždňov. Do poznámky napíše, že si praje rozdeliť objednávku, keďže písací stolík potrebuje pre školáka. Objednávku po dohode rozdelíme a doručíme stolík, neskôr zadarmo aj posteľ z masívu.

Objednaný tovar je skladom, prečo mi ešte nebol odoslaný?

Jedným z dôvodom môže byť, že nadrozmerný a ťažký tovar doručujeme prostredníctvom vlastnej dopravy. Tá je plánovaná na základe aktuálneho vyťaženia v rámci vášho okresu. Podrobné vysvetlenie nájdete v odpovedi na otázku: Aká je doba dodania? (vyššie)

Druhým dôvodom môže byť, že vaša objednávka obsahuje vyšší počet kusov tovaru, než bolo v momente objednávky skladom. V tomto prípade môžete očakávať, že vás budeme kontaktovať. Spoločne dohodneme ďalší postup - či si prajete počkať, objednávku rozdeliť alebo inak upraviť.

Viac o doprave

 

2. Platba objednávky

Ako môžem zaplatiť?

Vybrať si môžete zo 4 spôsobov platby:

  • dobierka
  • klasický bankový prevod
  • platba kartou (GoPay)
  • rýchly bankový prevod (GoPay)
  • Apple Pay
  • Google Pay

Nepodarila sa mi platba cez GoPay, čo mám robiť?

Pokiaľ sa vám online platba prostredníctvom služby GoPay nepodarila, tak automaticky obdržíte e-mail s platobným tlačidlom.

Vďaka nemu môžete realizovať úhradu kedykoľvek (odkaz nemá časovú platnosť).

Môžem zmeniť spôsob platby?

Samozrejme, kontaktujte nás a uveďte číslo vašej objednávky + nový preferovaný spôsob platby.

Ako zistím, či je objednávka zaplatená?

Po potvrdení prijatia úhrady zo strany banky / spoločnosti GoPay sa automaticky zmení stav vašej objednávky na "Zaplatená". O tejto skutočnosti vás bezodkladne informujeme automatickým e-mailom. V prílohe e-mailu nájdete pripojený daňový doklad.

Môžem dobierku kuriérovi zaplatiť kartou?

Pokiaľ si vyberiete úhradu objednávky formou dobierky, tak ju uhradíte kuriérovi pri preberaní tovaru. 

  • drevko kuriér - aktuálne nie je možná platba kartou, kuriérovi môžete zaplatiť iba v hotovosti. Kuriér vám pri preberaní hotovosti vytlačí doklad o prijatí úhrady a zároveň odovzdá faktúru s dodacím listom.
  • DPD - môžete zaplatiť v hotovosti aj kartou.
  • GLS - môžete zaplatiť v hotovosti aj kartou.
  • Packeta - platba v hotovosti a kartou podľa zvoleného výdajného miesta. Overte si možnosť platby kartou na konkrétnom výdajnom mieste cez portál spoločnosti.

Musím za tovar zaplatiť vopred?

Nie, môžete si pokojne zvoliť aj platbu pri prevzatí - na dobierku. Pokiaľ nakupujete tovar na mieru a máte požiadavky na úpravu tovaru, možno od vás budeme požadovať zálohovú platbu alebo platbu vopred. Na tovar upravený na mieru práve pre jedného zákazníka sa vzťahujú iné špecifické podmienky.

Viac o platbe

 

3. Reklamácia, vrátenie a chyby

Ako nahlásiť reklamáciu?

Pokiaľ ste zistili, že je tovar z vašej objednávky poškodený, nekompletný alebo nastala akákoľvek iná chyba, tak ho prosím ďalej neskladajte a neupravujte. Vyplňte online formulár (časť Reklamácia) a poskytnite nám čo najlepší opis problému, pomôcť si môžete fotografiami a videom.

Naši zamestnanci budú na váš reklamačný prípad upozornení a od tohto momentu bude v štádiu riešenia. O schválení/zamietnutí, priebehu riešenia a stave reklamácie budete informovaný formou e-mailu. Detailné opísanie problému, uvedenie chybných dielov z návodu a už spomínané fotografie, môžu výrazne urýchliť celý proces reklamácie.

Ako vrátiť tovar?

Vrátenie tovaru je zo zákona možné do 14 dní od jeho prevzatia. V prípade, že túto zákonom stanovenú podmienku spĺňate a tovar chcete vrátiť, tak ho prosím nepoužívajte, neskladajte a starostlivo znova zabaľte. Vrátiť môžete buď celú objednávku alebo len jej časť.

Vyplňte online formulár (časť Vrátenie) čím nás informujete, že chcete tovar vrátiť a naši zamestnanci vám pomôžu. Následne vyplňte a vytlačte formulár pre Odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý pracovníkom nášho skladu uľahčí identifikáciu vrátenej zásielky a zároveň budeme presne vedieť, kam finančné prostriedky za vrátený tovar odoslať.

Tovar spoločne s vyplneným formulárom zabaľte a odošlite na adresu nášho skladu:

  • DREVKO s.r.o.
  • Oravická 1759
  • 028 01 Trstená
  • Kontakt: 0950 890 037

Ak si kvôli rozmerom a váhe (napr. demontovaný nábytok) nedokážete zabezpečiť dopravu tovaru k nám, tak vám na vyžiadanie môžeme zaslať cenník prepravy drevko kuriérom. V tomto prípade je vrátená finančná čiastka ponížená o cenu za vyžiadanú prepravu.

Po prijatí tovaru od zákazníka a jeho následnej kontrole (kompletnosť, stav) je objednávka stornovaná a platba odoslaná do 48 hodín na bankový účet klienta. Dobropis v elektronickej podobe obdržíte e-mailom. Týmto je proces vrátenia tovaru ukončený.

Môžem vrátiť tovar vyrobený na mieru?

Tovar vyhotovený na mieru pre jedného zákazníka nie je možné štandardne vrátiť a vzťahujú sa naň osobitné podmienky. Objednávku, ktorá obsahuje tovar na mieru (napr. biela komoda z masívu) môžete bezplatne stornovať do maximálne 48 hodín od realizácie objednávky.

Prišiel mi nekompletný tovar, čo mám robiť?

V prípade, že ste prevzali nekompletnú objednávku, tak nám určite napíšte na objednavky@drevko.sk. Postaráme sa o to, aby ste chýbajúcu časť objednávky alebo samotného tovaru obdržali expresne rýchlo.

 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám

drevko_telephone_character