Reklamácia a vrátenie tovaru

 

 

Na začiatok nám prosím dovoľte zdôrazniť, že sa v každom prípade snažíme pre klientov urobiť maximum a ich problematické prípady chceme vždy vyriešiť za čo najkratší čas. Detailné informácie o procese vrátenia tovaru do 14 dní alebo o reklamáciách (Práva z vadného plnenia) a podmienkach sa dočítate v našich obchodných podmienkach.

Aby sme celý proces reklamácie alebo vrátenia tovaru ešte viac urýchlili, tak sme si pre vás nižšie pripravili jednoduchý online formulár. Prostredníctvom neho môžete okamžite založiť prípad k vašej objednávke. Naši pracovníci sa mu budú v krátkom čase venovať. Veríme, že tento spôsob bude pre vás pohodlný a dostatočne prehľadný.

Formulár slúži len pre vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia alebo nahlásenie reklamácie (napr. chýbajúce diely, vadný tovar). Pre vaše otázky a špecifické problémy, ktoré sa netýkajú týchto dvoch úkonov, prosím využite klasický kontaktný formulár.